Direktlänk till inlägg 2 juli 2010

livshistorier

Av charlotta sundqvist - 2 juli 2010 12:49

Vill Du berätta om Ditt unika livsöde i TV ?

 

Jag heter Charlotta Sundqvist och jobbar för ett Tv-produktionsbolag som heter Meter Film och TV. Vi producerar TV-program som Stjärnorna på slottet, Körslaget, Idol, Äntligen Hemma, Lyxfällan, Mästarnas Mästare mm.

 

 Just nu arbetar jag med en dokumentärserie där vi vill berätta om människor som har varit med om något unikt, starka livsöden och udda livshistorier. Jag söker därför efter personer som har varit med om något i sitt liv som har lett till en avgörande förändring. Positiv som negativt och vill dela med sig sina erfarenheter och öden till andra. 

 

Förändringen i livet kan handla om resan du själv har ”sett till” och påverkat för att ta dig dit du är idag – till exempel ”maskrosbarn” av alla slag

 

Det kan också handla om livsöden från ”gott till ont” av alla slag, om hur lätt man kan förlora det man håller kärt och hur man i dag förhåller sig till det.

 

Kanske är det en förändring i livet som du inte har kunnat råda över, men som  gjort en stor skillnad i ditt liv.

 

Med den här dokumentärserien vill vi kunna inspirera människor som kanske står i ett vägskäl i livet eller som behöver höra att de inte är ensamma.

 

Våga berätta Din historia!

 

Hör av Dig till mig om du har några frågor eller för att kort beskriva vad Du har varit med om.

 

Charlotta.sundqvist@meterfilm.se       tel : 070-554 8097

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards